Wednesday, May 30, 2007

Πουλάω όργανα για μεταμοσχεύσεις...

Ανοίγω μια νέα επιχείρηση. Εκανα έναρξη σην Εφορία, θεώρησα βιβλία και όλα τα σχετικά στοιχεία που μου χρειάζονται και νοίκιασα ένα κεντρικό μαγαζί στην πόλη μου. Το αντικείμενο που διάλεξα να εξασκήσω έχει πολλές προοπτικές. Είναι ένα καινούριο επάγγελμα που δεν απαιτεί πολλές γνώσεις και πτυχία, απλώς αντοχή στον πόνο και στην ταλαιπωρία. Α! και δεν έχω και ανταγωνιστή προς το παρόν. Πουλάω όργανά μου (εκτός από αυτό που μου χρειάζεται ακόμα και σας ήρθε πρώτο στο μυαλό...) σε πλειστηριασμό για νεφροπαθείς, τυφλούς, ανάπηρους και ακρωτηριασμένους κτλ. Οποιος δώσει τα περισσότερα τα παίρνει...
Απλώς εγώ δεν συμμετέχω σε τηλεπαιχνίδι όπως γίνεται σε κάποια άλλη ευρωπαϊκή και πολιτισμένη χώρα (!). Τα πουλάω μόνος μου έρχόμενος σε επαφή με τους ενδιαφερόμενους μέσω επισκέψεών μου σε νοσοκομεία, κλινικές και ιδρύματα. Εχει κονόμα η δουλειά αλλά και πολλή ταλαιπωρία. Ασε πάνω κάτω όλη μέρα για να καταφέρω να πάρω την καλύτερη τιμή και να γλιτώσω και τον ΦΠΑ από την Εφορία. Σκέτη κόλαση...
Αφησα το σημαντικότερο για το τέλος: Η δουλειά αυτή δεν έχει πολύ μέλλον. Πόσα όργανα να διαθέσω για πούλημα: Μια καρδιά, ένα νεφρό, πνεύμονες, μάτια, αυτιά, συκώτι, σπλήνα, δάχτυλα, κανένα αυτί κτλ. Πόσο θα αντέξω... Αλλά έχει λεφτά η δουλειά! Μάγκα μπες στην κονόμα τώρα! Ποσο θα ζήσεις άλλωστε! Δε βαριέσαι!

Συνεχίζεται...

No comments: