Wednesday, May 30, 2007

Αναδουλειες...

Ασε ρε μαγκα! Δεν πρόλαβα να ξεκινήσω καλά-καλά τη μπίζνα με το εμπόριο οργάνων και μου την πέσανε άσχημα...
Ημουνα που λεες σε ένα νοσοκομείο προς άγραν απελπισμένων πελατών και είχα βρει δυο απελπισμένους που ψάχναν ια καρδιά και είχα φτάσει μέχρι τις 500.000 κολλαριστά ευρώ, όταν μου την πέσανε δυο μεγαλογιατροί από μέσα.
"Τι κάνεις εδώ ρε παλικάρι" μου λένε "και μας χαλάς την πιάτσα". Παίζεις σε ξένο γήπεδο και με ξένη μπάλα".
"Οπα ρε μάγκες" τους απαντώ "η κονόμα φτάνει για όλους. Είναι πολλά τα φράγκα ρε γιατρόνια. Κάντε την πάπια και δεν θα σας αφήσω έτσι εγώ. Θα ξηγηθώ φίνα και μερακλίδικα για πάρτη σας".
"Μάγκα, κάνε την όσο πιο γρήγορα μπορείς" μου λένε " και φευγοντας μην κοιτάξεις ούτε πίσω. Δε χωράει αναμαζωξιάρηδες η πιάτσα των οργάνων. Είναι δική μας η μπάζα και η αγορά και θα τη διαχειριζ΄μαστε όπως θέλουμε".

Φεύγω και 'γω με το κεφάλι σκυμμένο, αλλά με σχέδιο Β στο μυαλό μου. Μόλις πήγα στην έδρα μου (είπαμε είχα νοικιάσει μαγαζί πρώτο και μουράτο στην πιάτσα) τηλεφωνό και κλείνω ραντεβού με όλες τις εταιρείες κι νητής και ακίνητης τηλεφωνίας. Ετσι είστε ρε γιατρουδάκια, μοναχοφαγάδες. Τώρα θα σας πω εγώ! Θα κανονίσω κατάσταση με ψηφοφορία ττου κόσμου και θα τα κονομάω και από τα ποσοστά από τα sms και τις κλήσεις από το κοινό που θα μου λένε ποιον ασθενή να προτιμήσω για να του δώσω τα όργανά μου. Δυο πηγές ασόδων αντί για μία. Σας την έφερα γιατρουδάκια!...

Συνεχίζεται...



...στην Ολλανδία σε reality. Εδώ αργεί ακόμη, αλλά μη φοβάστε, θα έρθει. Μπορεί και πιο σύντομα από ότι φαντάζεστε.
Εντω μεταξύ μπορεί να μου πει κάποιος πως θα σπάσουμε το μονοπώλιο των γιατρών με την κονόμα από τα όργανα και τις λίστες αναμονής των απελπισμένων;

No comments: